КОРПОРАТИВТІК КЛИЕНТТЕРМЕН ЖҰМЫС ЖӨНІНДЕГІ БӨЛІМ

ТАНАТОВА ЛАУРА КУБЛАНОВНА

ТАНАТОВА ЛАУРА КУБЛАНОВНА

Бөлім бастығы

Байланыс телефоны: 8 701 585 07 49

E-mail: L.Tanatova@dulaty.kz

Мекен-жайы: Сүлейменов көшесі 7, бас корпус, 405-кабинет

Сұрақ қою
Қызметкерлер
ШОНГАРАЕВА ЖАННАТ ТУРЛЫБАЕВНА
ШОНГАРАЕВА ЖАННАТ ТУРЛЫБАЕВНА

Лауазымы: Бөлімнің бас маманы

Байланыс телефоны: 8 747 998 13 24

E-mail: zht.shongaraeva@dulaty.kz

Қызмет бағыты

Корпоративтік клиенттермен жұмыс жөніндегі бөлім қызметінің бағыты 

Корпоративтік клиенттермен жұмыс жөніндегі бөлім (бұдан әрі-ККжБ) М.Х.Дулати атындағы Тараз  университетінің құрылымдық бөлімшесі болып табылады..

Корпоративтік клиенттермен жұмыс жөніндегі бөлім университеттің корпоративтік клиенттермен интеграциялық әлеуетін арттыру, сондай-ақ университеттің ғылыми, әлеуметтік және инфрақұрылымдық жобаларын ұзақ мерзімді қолдауды қаржыландыруды қамтамасыз ететін қосымша ресурстарды тарту мақсатында құрылған. 

ККЖБ-ның негізгі міндеттері 

  • Білім беру, ғылыми, инновациялық салада бірлескен жобаларды жүзеге асыру мақсатында корпоративтік клиенттермен жұмыс;
  • Университеттің инфрақұрылымын нығайтуды дамытуға жәрдемдесу;
  • Корпоративтік клиенттер базасын қалыптастыру;
  • Университет түлектерін әлеуметтендіруге және біріктіруге бағытталған іс-шараларды ұйымдастыру;
  • Конкурстар мен жобаларды ұйымдастыру, сондай-ақ ғылымды насихаттау, білім беруді дамыту аясында басқа ұйымдар ұйымдастыратын іс-шараларға қатысу;
  • Корпоративтік клиенттермен кездесулер, дөңгелек үстелдер және семинарлар өткізу;
  • Жұмыста ашықтық пен есеп беруді қалыптастыру;
  • Өткізілетін іс-шараларды жариялау және әлеуметтік желілердегі парақтың мазмұнын үнемі жаңартып отыру. 

ККжБ-ның қызметтері

  • Корпоративтік клиенттерді іздеу және тарту;
  • Типтік және жеке қызмет көрсету келісім шарттарын жасасу;
  • Университеттің демеушілерімен, серіктестерімен және түлектерімен байланысты орнату;
  • Корпоративтік клиенттерге қызмет көрсету жүйесін жетілдіру;
  • Университеттің түлектерін әлеуметтендіруге және біріктіруге бағытталған іс-шараларды ұйымдастыру;
  • Университет қызметкерлерінің (ғалымдарының) студенттермен өткізетін қоғамдық және қайырымдылық іс-шараларын қолдауды қарастыру;
  • Корпоративтік клиенттермен неғұрлым ыңғайлы, жедел жұмыс істеуді және жарнамалық идеяларды ұйымдастыруды қамтамасыз ететін жаңа идеялар мен тәсілдерді енгізу;
  • Өзара тиімді ынтымақтастық және университет пен корпоративтік клиенттердің қажеттіліктерін тиімдірек қанағаттандыру үшін мүмкіндіктерді, тәжірибені және ресурстарды тарту;
  • Жұмыс барысында туындайтын мәселелерді жедел шешу.
Top